زمان ثبت‌نام دانش آموزان مدارس شاهد از طریق سیستم سجا اعلام شد

زمان ثبت‌نام دانش آموزان مدارس شاهد از طریق سیستم سجا اعلام شد



مدیرکل امورشاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی سامانه سجا تحت پوشش قرار دادن فرزندان شاهد است، گفت: کلیه فعالیتهای مدارس شاهد از جمله نظارت، گزارش گیری، برگزاری کلاسهای جبرانی و کنکور و دیگر اقدامات از طریق سیستم انجام و این سامانه به سایر سیستم‌ها از جمله، سناد، بکفا و سامانه بنیاد شهید متصل است.

وی به تعداد مدارس شاهد کشور نیز اشاره کرد و با بیان اینکه پنج درصد مدارس کشور از نوع شاهد بوده و تعداد 130هزار فرهنگی در این مدارس به دانش آموزان ارائه خدمت می کنند اظهار کرد: قریب به اتفاق این فرهنگیان از خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان هستند.

کفراشی به برخی از مشکلات پیش روی این مدارس نیز پرداخت و توسعه کیفی، شاداب و توانمند سازی مدارس شاهد را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برشمرد.

مدیرکل امورشاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به طرح پراکنده شاهد پرداخت و با بیان اینکه بیش از 27هزار دانش در سطح کشور از طریق طرح پراکنده شاهد مشغول ادامه تحصیل هستند گفت: 50هزار دانش آموز ایثارگر نیز در مدارس بزرگسال ایثارگران ادامه تحصیل می دهند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه‌های اولویت دار وزارتی عنوان کرد و برگزاری یادواره‌های شهدای دانش آموزی و فرهنگیان، دعوت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای شرکت در برنامه‌ها، حمایت از ایثارگران فرهنگی در بحث نقل و انتقال را از مهم ترین برنامه‌های پیش بینی شده برشمرد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : معلم
تاریخ : شنبه 15 / 2 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: